sceptyczny85 sceptyczny85
1458
BLOG

Bodin wszystko widział. Przegraliście.

sceptyczny85 sceptyczny85 Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 50

Właściciel działki na któej rośnie słynna brzoza, widział jak tupolew uderzył w brzozę i stracił część skrzydła. O uderzniu powiedział w rozmowie z Naszym Dziennikiem.

 

 

A o tym, że samolot stracił skrzyło mówił w wywiadzie z Przemysławem Marcem z RMF FM.

 

 

Dla porównania fragment mojej rozmowy z Nikołajem Bodinem z 22 października 2010 roku.

- Kiedy oddalił się od brzozy już go nie widziałem

- Stracił skrzydło po uderzeniu? - pytam

- Skrzydło było odbite /złamane/, ale jeszcze wisiało. Potem pobiegłem za nim (samolotem - przyp. PM), widzę leży skrzydło, to niedaleko od tego miejsca. Potem pobiegłem dalej, a on już leżał w błocie.

Taka jest prawda o tajemniczym świadku Nikołaju Bodinie. Dodam, że rozmawiałem z nim kilka miesięcy później i mówił to samo co poprzednio, niczego w swej opowieści nie zmieniając.

Na stronie rmf jest nagranie tej rozmowy.

 www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/przemyslaw-marzec/blogi/news-swiadek-widzial-jak-tu-154-traci-czesc-skrzydla,nId,332989

Dla porównania fragment mojej rozmowy z Nikołajem Bodinem z 22 października 2010 roku.

- Kiedy oddalił się od brzozy już go nie widziałem

- Stracił skrzydło po uderzeniu? - pytam

- Skrzydło było odbite /złamane/, ale jeszcze wisiało. Potem pobiegłem za nim (samolotem - przyp. PM), widzę leży skrzydło, to niedaleko od tego miejsca. Potem pobiegłem dalej, a on już leżał w błocie.

Taka jest prawda o tajemniczym świadku Nikołaju Bodinie. Dodam, że rozmawiałem z nim kilka miesięcy później i mówił to samo co poprzednio, niczego w swej opowieści nie zmieniając.



Czytaj więcej na http://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/przemyslaw-marzec/blogi/news-swiadek-widzial-jak-tu-154-traci-czesc-skrzydla,nId,332989?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox
Dla porównania fragment mojej rozmowy z Nikołajem Bodinem z 22 października 2010 roku.

- Kiedy oddalił się od brzozy już go nie widziałem

- Stracił skrzydło po uderzeniu? - pytam

- Skrzydło było odbite /złamane/, ale jeszcze wisiało. Potem pobiegłem za nim (samolotem - przyp. PM), widzę leży skrzydło, to niedaleko od tego miejsca. Potem pobiegłem dalej, a on już leżał w błocie.

Taka jest prawda o tajemniczym świadku Nikołaju Bodinie. Dodam, że rozmawiałem z nim kilka miesięcy później i mówił to samo co poprzednio, niczego w swej opowieści nie zmieniając.



Czytaj więcej na http://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/przemyslaw-marzec/blogi/news-swiadek-widzial-jak-tu-154-traci-czesc-skrzydla,nId,332989?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

http://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/przemyslaw-marzec/blogi/news-swiadek-widzial-jak-tu-154-traci-czesc-skrzydla,nId,332989

 

Teraz słynny znawca lasów światowych stwierdził, że brzoza została powalona co najmniej 5 dni przed katastrofą. Cały Uniwersytet mu w tym pomagał. Tak mu pomogli, że nie trafił w brzozę. No cóż, gdzie kucharek 6 tam nie ma co jeść.

 

Uzupełnienie:

Część zeznań Bodina przytoczył dzisiaj Andrzej Serement. Są dłuższe i bardziej szczegółowe. Również są zeznania innej osoby. Seremet mówi też o jakiś zdjęciach satelitarnych oraz zwykłych gdzie widać brzozę w całości. Link: www.radiozet.pl/Programy/Gosc-Radia-ZET/Blog/Gosc-Radia-ZET-Andrzej-Seremet

Postaram się wyjaśnić ignorantom smoleńskim dlaczego eksperci Macierewicza są w błędzie. Nie może tak być że ich nielogiczne i sprzeczne ze sobą teorie są przez kogoś poważnie traktowane.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie